Ölüm Elçisi Katarina Bedava Kostüm Al


Selamlar dostlar Katarina' nın en çok sevilen ve yeni kostümü olan "Ölüm Elçisi Katarina" (Death Sworn Katarina) kostümünü dağıtacağım. Tabiki league of legends oynayıp Katarinayı bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Kostüm şuanda "1350 Rp" değerindedir. Oynamayı seven dostlarım alıp kullanmasını tavsiye ederim. Katarinaya sahip değilseniz bu kostümü alamazsınız.





Not:  Yukarıdaki "Tıklayınız" yazısına basınız. Sizi otomatik olarak reklam geç sitesine yönlendiricek. Linkteki reklamları 6 saniye bekleyip reklamı geçe basarak reklam sayfalarını geçin. Tüm reklamları geçtikten sonra karşınıza kod listesi çıkacaktır. İstediğinizi seçip kullanabilirsiniz.





Kostümü  Nasıl Alıcağım ? 


                1. Öncelikle yukarıda " Kostümünü Almak İçin " TIKLAYINIZ " " yazısına tıklayın

2. Sonra çıkan reklamları sağ üstten ( 5-6 saniye bekledikten sonra reklamı geç yazıcak ) tıklayıp geçin.



3. Reklamları bekleyip geçtikten sonra önünüze not defterinde kodların yazıldığı sayfa çıkacak 


4. Burdan istediğiniz kodu seçip kopyalayın 



8 Yorumlar

  1. merhaba kardeşim benim internetim bu tür siteleri açmıyor güvenlik açısından bana sitenin direk linkini atabilirmisin rica etsem ?

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsın bende katarına maınım bana bunun kodunu yollar mısın ?

    YanıtlaSil
  3. kata için geldim oruçtanda oldum gusüldende teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. abi merhaba siteleri açamıyorum yardım eder misin

    YanıtlaSil
  5. Merhaba arkdaşlar istek üzerine kontrol ettim herhangi bir sıkıntı gözükmüyor.Reklamları geçip kodlara ulsabilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. olmuyor ki saçma sapan siteler çıkıyor allah rızası için kod yolla veya söyler misin

    YanıtlaSil
  7. Reklamları geçtiğiniz zaman kodlara ulasabilirsiniz

    YanıtlaSil
  8. savaş kraliçesi katarina için de kodları paylaşabilrisminiz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski